.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عیدی بازنشستگان تا اوایل اسفندماه پرداخت می‌شود
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت عیدی بازنشستگان و کارمندان تا اوایل اسفندماه خبر داد.
عیدی بازنشستگان تا اوایل اسفندماه پرداخت می‌شود

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره عیدی بازنشستگان، کارگران و کارمندان در پایان امسال به خبرنگاران گفت: طبق قانون، عیدی کارگران مشخص است که دقیقا چه میزان پرداخت می‌شود و امیدواریم تا پایان بهمن یا اوایل اسفندماه این عیدی پرداخت شود.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: معادل ۲ ماه حقوق دریافتی آن کارگر که به مدت ۱۲ ماه در طول سال کار کرده است، عیدی به وی از سوی کارفرما پرداخت می‌شود.

 

مرتضوی درباره میزان عیدی بازنشستگان و کارمندان تصریح کرد: عیدی بازنشستگان و کارمندان طبق مصوبه‌ای که هیات وزیران داشت، ۲ میلیون و پانصد هزار تومان به هر بازنشسته یا کارمند خواهد بود. البته با داشتن همسر ۷۰۰ هزار تومان و هر فرزند، ۳۰۰ هزار تومان به این مبلغ اضافه خواهد شد.

 

وی درباره زمان وازیر عیدی بازنشستگان و کارمندان خاطرنشان کرد: تامین منابع در این باره انجام شده و ابتدا حقوق بازنشستگان و کارمندان پرداخت می‌شود و ان شا الله تا اوایل اسفندماه عیدی بازنشستگان و کارمندان نیز به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

 

طرح یارانه تشویقی از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافت

 

 سید صولت مرتضوی درباره طرح ویژه فجرانه گفت: این طرح از امروز و به مدت سه ماه به منظور تثبیت قیمت کالا‌ها وکمک به معیشت و سفر مردم طراحی و منابع لازم هم پیش‌بینی شده است.

 

وزیرتعاون، رفاه و امور اجتماعی درباره تفاوت این طرح با طرح قبلی گفت: در این طرح یارانه تشویقی از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافت و آن شرط خرید ۲۰۰ هزار تومان حذف شده است؛ بنابراین به صورت وزنی هر کس، هر مقدار و هر کالایی از این ۱۱ قلم کالا را می‌تواند انتخاب کند؛ بنابراین تلاش ما بر این است که ما از افزایش قیمت‌ها جلوگیری کنیم و اگر تحت هر شرایطی با افزایش قیمت روبرو شدیم، یارانه را دوبار افزایش خواهیم داد.

 

پیش از این معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره طرح فجرانه گفته بود که خانوار‌های دهک‌های یک تا هفت جامعه مشمول دریافت یارانه ویژه دهه فجر هستند و مشمولان دریافت یارانه کالابرگ تشویقی جمعیتی حدود ۶۱ میلیون ایرانی را شامل می‌شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.595 seconds.